Slider - Serwis Skoda Radom
Slider - Serwis Skoda Radom
Slider - Serwis Skoda Radom
Slider - Serwis Skoda Radom
Slider - Serwis Skoda Radom
Slider - Serwis Skoda Radom
Slider - Serwis Skoda Radom
Slider - Serwis Skoda Radom
Slider - Serwis Skoda Radom

ŠKODA ZDOBYŁA W 2020 ROKU pozycję lidera e-mobilności w Polsce

W 2020 roku ŠKODA stała się liderem e-mobilności na polskim rynku motoryzacyjnym. Na sukces marki wpłynęło wprowadzenie na rynek atrakcyjnych modeli z napędem elektrycznym oraz hybrydowym typu plug-in, aktywne działania sprzedażowe oraz szereg spójnych, kreatywnych i konsekwentnie realizowanych działań marketingowych. ŠKODA przez cały 2020 rok była obecna w wielu kanałach takich, jak digital, radio i telewizja, a także prowadziła innowacyjne działania niestandardowe.

 

W minionym roku ŠKODA wkroczyła w zupełnie nowy obszar, wprowadzając na polski rynek samochody częściowo lub w pełni elektryczne. Marka podjęła szereg wielokierunkowych działań. Zaangażowała ekspertów z różnych dziedzin, by zdobyć kompetencje w zakresie pojazdów z napędem hybrydowym typu plug-in oraz elektrycznym. Następnie dokonano analizy rynku pod wieloma kątami, w tym reklamowym. Dużą rolę odegrało również przeanalizowanie potrzeb kierowców. Zbadano nie tylko ich nadzieje związane pojazdami z niskoemisyjnymi oraz bezemisyjnymi, ale również obawy, jakie wiążą się z użytkowaniem samochodów z takim napędem.

 

Mocne kompetencje i rozpoznanie potrzeb kierowców

Analiza pozwoliła stworzyć kampanie marketingowe tak, by odpowiedzieć na obawy potencjalnych klientów i rozwiać ich wątpliwości, przedstawiając zalety aut hybrydowych typu plug-in. Porównano je do standardowych modeli hybrydowych i wskazano na cechy dające przewagę pojazdom PHEV. Do zalet samochodów hybrydowych typu plug-in podkreślanych przez markę należą m.in. niskie spalanie i możliwość zeroemisyjnej jazdy na co dzień, duży zasięg wyłącznie na energii elektrycznej, dynamiczne przyspieszenie, cicha jazda na prądzie, a także możliwość ładowania samochodu nie tylko podczas jazdy, ale również przy użyciu standardowego gniazdka elektrycznego. Efektem tej przemyślanej kampanii jest pozycja lidera e-mobilności w Polsce.

 

– Zaczęliśmy od budowania naszych kompetencji w zakresie pojazdów częściowo i w pełni elektrycznych. Następnie zajęliśmy się rozpoznaniem potrzeb polskich kierowców, dla których technologie napędów elektrycznych są nowe. Chcieliśmy nie tylko pokazać atuty naszych aut z napędem hybrydowym typu plug-in oraz elektrycznym, ale przede wszystkim rozwiać obawy związane z takimi samochodami i pokazać, że to auta nowoczesne, przyjazne, intuicyjne i łatwe w obsłudze na co dzień. Szereg spójnych, konsekwentnie realizowanych działań marketingowych w wielu różnych kanałach zaowocował zdobyciem pozycji lidera elektromobilności na polskim rynku motoryzacyjnym. Pierwsze miejsce w rankingu to kolejny dowód na to, że ŠKODA jest blisko swoich klientów i odpowiada na ich potrzeby – mówi Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu ŠKODA Polska.

 

Więcej na Škoda Polska, tutaj.

AMD Auto Centrum Sp. z o.o.
ul. Stanisława Wernera 59, 26-601 Radom
Salon:
tel.: 48 331 15 82
e-mail: salon@amdauto.pl
Godziny otwarcia
pon.-pt.: 9:00-17:00
sob.: 9:00-14:00
Serwis:
tel.: 48 331 15 82
e-mail: serwis@amdauto.pl
Godziny otwarcia
pon.-pt.: 7:00-19:00
sob.: nieczynne
ndz.: nieczynne
Serwis internetowy www.skodaradom.pl wykorzystuje pliki cookie, które umożliwiają i ułatwiają Ci korzystanie z jego zasobów.
Korzystając z serwisu wyrażasz jednocześnie zgodę na wykorzystanie plików cookie.
Możesz wyłączyć pliki cookie w opcjach swojej przeglądarki internetowej.
Akceptuję